poniedziałek, 7 października 2013

Queerowo tęczowo i równościowo!

Czyli wrocławski marsz równości. Wybaczcie że nic nie publikowałam w ostatnim czasie jednak moje usprawiedliwienie było solidne. Queer festiwal zaprzątał mi głowę i nie miałam czasu na ogarnianie nie tęczowej rzeczywistości.
Ponieważ całym mym tęczowym sercem (ta stylistyka robi się właśnie kiczowata). Wspieram takie wydarzenia i niestety zapomniałam o wpisie promującym ten festiwal za co biję się w moją jednorożcową pierś.

Sam festiwal jak co roku był fantastyczny, kręci mnie ten rodzaj sportów ekstremalnych jakim jest obnoszenie się publicznie z pedalstwem. Muszę przyznać że kontrmanifestanci którzy nie dostali zgody na swój marsz zebrali jakieś pięć razy więcej chętnych na fejzbuczku. Może zawdzięczali to mniej patetycznemu hasłu „To jest polska nie Bruksela tu się zboczenie popiera”. Naprawdę finezja jak na skrajnych patriotów. Doceniłam kreatywność. Mogłam swoim jestestwem po wkurwiać radosnych chłopców i w znacznie mniejszej ilości dziewczęta za bezpiecznego kordonu policji. Po mimo jajek które poleciały licznie w naszą stronę (cóż za okrutna aborcja życia niepoczętego) naprawdę fajne było się tak po prostu wyrzygać na wszystkich tęczowo.
Pani Piątek z transparentem który działał jak magnes na dziennikarzy 
Ten marsz spędziłam w towarzystwie pani Piątek jednej z członkiń stowarzyszenia akceptacja, która nieustanie była zaczepiania przez chordy dziennikarzy tylko po to aby być wstawką tylko w jednym dzienniku. Mimo wszystko doceniam. Wiecie te niebezpiecznie warunki pracy reportera, głupio by było oberwać jajkiem za nic. Ja wiem że mnie to się chociaż należy, rozumiem intencje i motywy. Ale jak jedna pani na przystanku która pomimo swojej niewinności (nie uczestnictwa w przemarszu) oberwała. Zastawiam się czy wkurwiła się na nas czy na sprawców? Dlatego to jest dobry powód żeby pójść na marsz, przynajmniej wiecie że taki prezent jest adresowany do was. Abstrahując od takich sytuacji to naprawdę było pozytywnie.
Tu możemy zagrać w małą grę czyli znajdź Dziwkę w tłumie.


Small Slut
__________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz